Företagets historia
Historien börjar för mer än 30 år sedan , med skapandet av Herbolaris International- laboratorium , som ligger i staden Guadalajara, Jalisco, Mexiko, som producerar näringstillskott i världsklass, och detta stöds av certifieringar och sanitetsregister i flera länder världen. Detta laboratorium började arbeta och tillverkade produkter och kosttillskott för flera företag på flera nivåer, fram till 2006, då det skapade ett eget nätverksmarknadsföringsbolag, kallat NBN Living. Med NBN Living började det verka, endast i Mexiko, men 2010 började det sin internationella expansion med öppnandet av USA: s marknad, år 2019 började verksamheten i Latinamerika och 2020 på marknaden europeisk. Sedan starten 2006 har den haft en konstant tillväxt, men 2018 började den sin stora explosiva tillväxt tack vare skapandet av dess flaggskeppsprodukt som heter Genoxidil.
Vad skiljer NBN Living från andra företag inom nätverksmarknadsföringsbranschen?
Erfarenhet: Mer än 14 år, vilket ger fysisk och ekonomisk hälsa till hundratusentals människor i olika delar av världen.
Momentum: Justo upplever sin högsta tillväxt globalt på grund av alla fördelar och styrkor som företaget erbjuder.
Konkurrenskraftiga priser: En av företagets filosofier är att erbjuda produkter av högsta möjliga kvalitet, men till ett rättvist och balanserat pris för parterna.
Starka produkter: Från början av detta företags skapande var det att erbjuda certifierade produkter, stödda och framför allt med världskvalitet, och detta har lyckats producera produkter som ger överraskande resultat för våra kunders hälsa.
Ersättningsplan: Händer ner den rättvisaste och mest generösa uppdragsplanen som någonsin skapats under hela nätverksmarknadsföringsindustrins historia.
Allt detta och mer gör NBN Living till en möjlighet som vi inte kan missa, så länge vi är på jakt efter bättre fysisk och ekonomisk hälsa och därmed uppnå DIN BÄSTA sätt att leva.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar